Bende lcw defacto hepsine baktm. Yok pantolonları bel girintimden boşta gibi kalıyor tam lastikle kotun birleştiği yer. Sarkıyor gibi oldu. Hiç rahat edemedim. Arkadaşm iç çamaşırcıdan tayt almış kendine 3 tane onları verdi cok rahatlad hemde kalınlar hatları belli etmiyor çamaşırcılarada bakabilirsiniz