Mercimegimm Hatice89 sürekli tedbirimi alıyordum yani sag yada sola yatıyordum bazen gece kendimi sırt üstü yatarken buluyorum inşallah o sekilde fazla uyumuyorumdur inşallah bise olmaz
[silindi] Mercimegimm canım gece uyurken kendimizi kontrol edemeyiz. Allah bizi çok güzel bi düzende yarattı zararı olsa o kadarcıktan inan öyle yatamazdık bi türlü. Bunları kafana takma dönmek istemiyorsan sırtına bi yastık koy dönmezsin