Baskaya Merhabalar.. Hamilelik döneminde saç kestiren varmı acaba bazı kisilerin saç kestirmek iyi değildir hamilelikte diye konuşmalarından dolayı çok ikilemde kaldım
Tiredmom Baskaya kestirdim batıl inanç bunlar yüce yarabbim bir insanın hayatını bir saca mi bağlar öyle olsa kuranda falan yazardı…
NeslihannK Baskaya Ben kahkul kesmiştim ama hamile olduğumu bilmiyodum tabi 🤭 Bilsemde keserdim çünkü inanmıyorum kuzum hurafe yani Tamamen Boya da 12. Haftadan sonra yapılabilir 😘
Seyma-Liva Bende kestirdim 2 kere 30. Haftada da diplere gelmeden ombre yaptırdım doktorm izin vermişti