91_sehla canim umarım kötü bir şey yoktur ama 15. Haftalarımda aynen bende de olmuştu bu tarz ağrılar. Bende endişe etmiştim ama normalmiş bebek büyüyor. Bol bol dinlenmeye bak sen çok iş yapma en azından muayene gününe kadar. Bana doktorum özel hastane olmasına rağmen her şeye gelme boşuna para koyma hamilesin tabiki ağrı sızı olacak. Dinlen bol bol kanama olmadığı sürece gerek yok diyordu. Sende içini ferah tut yani