Merhaba arkadaşlar 11+3 teyim bisey yemesem bile şişkinlik hat safhada midem boş içi gıcır gıcır ediyor gibi nasıl tarif etsem bilemiyorum yediklerim bile rahatsız ediyor ağzımın tadı deseniz hiç yok. Sürekli karnımı ovuyorum soda içiyorum yinede şişkinlik rahatsızlık geçmek bilmiyor. Çaresi yoksa bile moral verin lütfen çünkü şu 3 ayda 25 yıl geçirmediğim ağrıyı problemi yaşadım