Geçen hafta bebeğim 2.600’dü. 36+3’teyim şu an. Tekrar bugün kontrolüm vardı. 2.720 olmuş 1 haftada. Şimdi nst’ye bağladılar.
Dr 1 haftada çok az kilo almış, Çok istediğim gibi değil dedi. Beslenmeme de çok dikkat ediyorum ama😔 Daha sık görmem gerekiyor dedi. Sizde bu haftada durumlar nasıldı?