kelebegims İyi akşamlar kızlar. Bursa’da medicalparkta doktorum çok iyi ama hemşire ve ebeleri hakkında olumlu şeyler duymadım. Tecrübesi olan var mı? Değiştirmeli miyiz doktorumuzu?
Buseyvz kelebegims Aynı dertten muzdaripiz doktorumdan çok memnunum ama kimse hemşirelerden vs memnun değil o yüzden hiç istemeyerek değiştireceğim 🤷🏻♀️
Nermin1002 kelebegims bende oraya gidiyorum sizin doktorunuz hangisi ☺️ Birde görümcem orda doğum yaptı memnundu yani hemşirelerden ebesinden oyüzden bende oraya gitmeye karar vermiştim
Buseyvz kelebegims Burada hayat hastanesinde ki Naile hanımı çok önerdiler ona gitmeyi düşünüyorum ancak araştırıyorum hala 😊
Hzl Ben bursa da Neriman hanıma gidiyorum ozel hemde bi cok hastane de dogum yaptırıyor cok ilgili bi doktor.
kelebegims Nermin1002 özlem hanıma gidiyorum ben. Kuzenim de orda yaptı bir seneden fazla oldu memnundu ama son zamanda Doğum yapanlar memnun değiller
Merve__kozz kelebegims neriman çelik evke mediloft ta muayene si ücrette 175 tl 🙂 cok ta naif bir doktor
Hzl kelebegims Neriman çelik kendi sitesi var zaten esentepe de muayenehanesi var 175 tl cok anlayisli ilgili bi doktor .