Arzuyilmaz Merhaba kızlar 18 haftalık hamileyim karnımın içi çok acıyor normal mi acaba böyle olan var mı ? ultrasonu doktor biraz bastırdığında da çok acıyordu ama bu ara daha fazla olmaya başladı acaba karın genişlediği için mi acıyor ?
eymenMomy_ Arzuyilmaz karın ici genişlediği içindir canım benimde o haftalarda o tarz ağrılarım vardı
Arzuyilmaz Mrs_veterinerius Mrs_veterinerius çok saol canım hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza inşallah