Sinemarslannnn ha anladım canım bende biraz korkuyorum iğneden değil de burada okudum daha önce düşük vs. Yaşayanlara doktorları yaptırtmamış bende sordum dr ye yaptır dedi ama yine de korktum 😔 3 kayıbım var bu 4. Ve serklaj oldum biraz tedirginim bebeğin hareketlerini falan etkiliyor diyorlar burada korktum bişe olursa DİE 😢