Bugün doktora gittim 30+1 günlük kızım tam 1500 kg fakat doktor bebeğe yeterli kan gitmediğini söyledi şuan normal ama gelişimi durabilir erken doğum veya anne karnında ölüm olabilir dedi böyle bir durum yaşayan varmı acaba zaten hareket eden bir bebekte değil korkuyorum bilgisi olan varmı ?