MiasMom Selam arkadaşlar, bugün temizlik yaparken dinlenmek için oturdum o sırada karnımın içi sanki buz gibi oldu zaten ara ara adet sancısı gibi sancılarım oluyor , biraz önce iç çamaşırımda kahverengi gibi akıntı gördüm, korkmalı mıyım? Bu arada 9+5im
Bgmky MiasMom doktorunuzla görüşün mutlaka düşük tehlikesi olabilir. Gebelikte lekelenme ve kanama normal değil çünkü
Albiina05 MiasMom benim yolculuktan sonra öyle olmuştu. Yarın doktora git hemen. Bana progestan ve proluton depot iğne başlandı. Düşük riski olabilir.
Meryemhorasan İlk üç ay hiçbir şey yapılmaz düşük riskinden dolayı dikkat edin doktor fitil vermedi mi kullanın isterseniz geçmiş olsjn🤗