11+2 günlüğüm 2 gün önce gece tuvalte kalktığimda kırmızı işedim daha doğrusu kanama olmuş sabah kalktığımda aynısı oldu sonra gün içinde kahverengi akıntı geldi idrarım normal uzanınca akıntı kırmızı oluyor güniçinde oturup kalkınca kahverengi
ağrım sızım yok çok şükür
böyle birsey yasayan varmı ❓❓
Pazartesi gidicem doktora yurtdısındayım burda acile gitmekde zor Kanama artarsa gidin dediker acile onu şiödiden söyliyeyim 😂
dularınızı beklerim