Bsrlmnemr ben görmedim, görsem cevap verirdim. Bizde de gaz problemi vardı, ben hiç ilaç kullanmadım, emzirirken arada bi gazını alıp emzirmeye öyle devam ettim. Kimyonlu su içtim ve elma yağı kullandım. O günden itibaren rahatladı, sanırım iyi geldi, bi dene istersen