39+4 bnmde ama gelmeye niyeti yok benimde pazartesi günü sezeryanım olucak büyük ihtimalle doktor bekleyelim pazartesiye kadar dedi olmaZsa sezeryan olucak açılmam var ama bebişim dönmüyor 🙄Ağrılarımda çok fazla yok zaten bizim bebede gelmek istemiyor anlıcağınız 🤣