NefesDeniz rica ederim ben ikisini benmari eritip cam kavanoza koydum sürüyorum mühim yerlere çok güzel kokuyorlar ikisi bende Kağan Kocatepe den duydum çatlaklar için sadece kakao , badem yağı … kullanabilirsiniz diye . Başka birine de doktor çatlak için kozmetik krem kullanma demiş en doğalı her zaman en iyisi 🌷👍