Ceydaaa1 Bayanlar sizce puset mi daha kullanışlı yoksa port bebe mi ? Puset görüntü olarak daha güzel görünüyor ama doğumum kışın olacağı için puset kışın pek kullanışlı değil gibime geldi. Sizin tavsiyeleriniz neler ?
Sera34 Ceydaaa1 bende kararsız kalmıstım kıs olucagı için portbebe daha mantıklı geldi port bebe aldım
Girlpowerbabe Ceydaaa1 puset daha mantıklı değil mi? Görüntüsünü bırakın en azından oto koltuğu olarak da kullanılabiliyor portbebe bana çok gereksiz geliyor nedense 😊
Mucizeninannesi2 Benimde doğumun kışın puset kullanıcam portbebeden nefret ediyorum hiç kullanışlı değil bence
monaroza Ceydaaa1 Benim de doğumum kış biz puset aldık portbebe çok kaba ve gereksiz geliyo bana taşınmasının da zor olacağını düşünüyorum arabayı da baston travel aldık zaten o yüzden puseti çok rahat kullanabilirim hem üstünü de güzel sarıp örttükten sonra portbebeden bi farkı da kalmıyo