Merhaba kızlar 29 haftalık gebeyim 2 gün önce bebeğimin hareketleri gayet normalken 2 gün içinde hareketlerde yavaşlama başladı çok hissetmiyorum ve aşırı derecede yorgunluk uyku hali var yemeklerden sonra hafif mide bulantıları ama kusma yok bu durumu yaşayanlar var mı hafta sonu olduğu için doktorada gitmedim korkuyorum ya