ecembugra53 Yagmurr34 ben kaç defa kestim 😂😂 hurafe ye kestır canım oyle şey mi olur dinini bilen biri buna inanmaz
ilknur_aktas1636 ecembugra53 Yagmurr34 ben hem kendım kestım hem boyadım bılımsel acıkla a yok kesım konusu hurafe kendını ıyı hıssedıceksın kı bebek mutlu huzurlu olsun motıve cok onemlı aldırıs etme 👍🏻👍🏻
Didemhalil Doktoruma sordum kesinlikle hurafe inanma ve gönül rahatligiyla kestir dedi. Boya konusunda da kimyasalın ne kadar deri tarafından emildigini bilemiyoruz yaptırmakta fayda var dedi
Yagmurr34 ilknur_aktas1636 ya ben doktoruma boyayi sordum kesinlikle boyatmayi onermiyorum boyatma dedi
ilknur_aktas1636 Yagmurr34 doktorlar hep ole soluo 20. Haftadan sonra bızlere bıraktıgını soledı bende dıo boyamı 10 dk beklettım sonra ombre yaptırdım allaha sukur hıc sıkıntı yaşamadık
Happybabyyy Yagmurr34 ben kestim. 7 ayligim su an. Hurafelere inanirim genelde ama buna pek inanmıyorum
Almilaaa Saçımın kesilmesiyle bebeğimin ömrü kısalacak olsa Allah’ın büyüklüğü nerde kalır? Buna inanmak gerçekten akıl işi değil, bir insanın ömrünü böyle şeyler mi belirler Allah aşkına