Dolunay3 ben almadım iki gebeliğimdede. Doğuma 1 ay kala herhangi bir markanın gögüs ucu yumuşatıcı kreminden kullandım. Çatlama olmaması için. Doğumdan sonra 1 gün sadece çok acım oldu o da bebek gögsümü kavrayamadı alışma süreci diye. Sonrasında düzenli olarak ve emzirme metoduna uygun emzirdim çok ağrım olduğu zamanlarda gögüs pedlerim ıslakken kendi sütümle gögsüme masaj yaparak acısını ve yarasını almasını sağladım. Bi kaç ay sonra kendiliğinden toparlandılar zaten. Seçim sizin tabi ben nacishane kendi tecrübemden bilgi verdim💙