Ben diyetisyene gidiyorum cunku hamilelik icin daha bi senem var pek gonullu degilim derken hamile kaldim. Niyetim bu sene icinde 10-15 kg verip hamile kalmakti ama nasip. Bu arada 42 bedenim tam, asiri asiri degilim ama beni rahatsiz ediyor, dolu dolu. Diyetisyenle paketim vardi zaten, o arada 83.5’la hamile oldugumu ogrendim, hic bulanti kusmam olmadi ama o arada uyku hali, halsizlik falan sanirim kilo verdirdi 80’e kadar indim ama diyetisyene %60 uyuyordum gibi, haftada 2-3 kez kacamakli bir duzen ve hic hareket yok gibiydi halsizlikten. Gel zaman git zaman 81civari gezerken Simdi 19. Haftaya girince birden 2 kg almis oldum bu sabah 83.5 gorunce cok moralim bozuldu. Bu kiloyu vermem lazim daha siki uyacagim duzene ve yuruyuse de basladim birkac gundur. 4.5 km yuruyorum ustune de adim atip 10bin adim ustune cikmaya calisacagim. Hamilelikte catlamaktan ve dogumdan sonra cok sisman,kilosu kalmis bir anne olmaktan korkuyorum cidden ve buna ragmen iradem cok kotu bunu farkettim, bilincle hareket edecegim insallah 🥺