Cevirmenanne kızlar kasıklarımda ve karnımda ara ara ağrılar hissediyorum lakin kanamam yok çok şükür. Bugün acilede gittim birşey yok dedi doktor bu ağrılar 12. Haftalarda normalmidir??
Sevdaleo Cevirmenanne Normaldır canm bnde çok cektim kasık agrılarını 20 haftaya kadar sag dan sola geçiyordu yatakta dönemiyordum bile yürümekte güçlük çekiyordum bende çok korkkuyordum ama dokturum normldır diyince alışmıştım :)
haziranin25i Cevirmenanne şuanda hatırlayamadım kaçıncı haftada kasık ağrılarım geçti 🥴. Birde ayaklarını usutmemeye bak kuzum 🤗