39+2 deyim Doğum kolaylaşsın diye merdiven in çık dediler inerken ayağım kaydı son dört basamak kayarak düştüm sırtımda hafif ağrı hemen eve geldim çok korktum çok ağladım biraz karnımı salladım bebek hareket etti ama yine de içimde bi şüphe var bi şey olmuş mudur diye