meri72 doktor için isim vermem dogru olmaz ikisi de ebe ve hemşirelerin ilgisizliğini söylemişlerdi. Ama önemli olan yeni doğan yoğun bakım ünitesi olan hastane de doğum yapmak ona göre seçin hastanemizi esencanda var mesela reayp da ki çoğu doktor çok iyi ama ünitesi var mı bilmiyorum 🤗