Yavrusununannesi___ Herkese merhaba kızlar 5 ayımızı doldurduk cinsiyetimiz erkek ama henüz isim bulamadık 🙈yardım edin lütfen 🙏
Essaismail Yavrusununannesi___ ilk oğlumun adı kayra emin kısmet olursa bu oğlumda doğunca taha emir olacak 😊💙
NeslihannK Yavrusununannesi___ ikili isimi pek tercih etmiyorum ama oğlumun ismi Miraç 💙 Oğluma hamileyim Baybars💙 Alternatif olarak- Ege -Deniz - Arel - Aslan - Mete çok hoşuma gidiyo 🤗
35ebrar35 Oglusumun adi nasipse kazım eymen olucak kazım dedekizin ismi eymende hem anlami guzel hem kizimdada ebrar ikiside ee olsun istedik