Merhaba kızlar sonunda bende doğurdum bende bu sabah. 9 ay boyunca rahat bir hamilelik geçirdim kusma bayılma falan hiç olmadı sadece 28.haftalarda bebeğimde gelişim geriliği var dendi baya üzüldük çok iyi beslendim toparladı çok şükür. 38.hafta da 38+4 te çayı muayenesinden sonra nişanım geldi 3 gün parça parça sürdü onun dışında birşey yoktu 39+2 de doktor kontrolü vardı 2 cm açıklık var dendi nst de sancı çıkmadı eve geldim pilates topunda hareket yaptım 20 squat yaptım 1 buçuk saat yürüdüm ardından iki kere merdiven indim çıktım akşam oldu 12 de eşimle korunmasız ilişkiye girdik ilişkiden sonra yatalım dedik saat gece 1 de kıvranmaya başladım annemlere eşime çaktırmadım içeri gittim başladım sürünmeye sıcak duş aldım falan bana mısın demiyor 15 dakka benim sancı 5 dakika da bire düştü çok hızlı yükseldi yerlerden kalkamıyorum evdekiler uyandı acı eşiğim yüksektir halbuki hastaneye gittik nst de 40 sancı çıktı ama ben uykusuzluktan bitmişim açıklık 3 olmuş sen eve git dedi evin kapısından girmemle suyum patladı neye uğradığımı şaşırdım. Su patlamasıyla sancı 10 a katladı dedim ben ölüyorum herhalde başından beri normal doğum istiyordum ama bendeki istek sıfır bağırıyorum evde yapamam diye annemler perişan oldu hastaneye gittik zor bela ama yok bittim ben ortalığı yıktım damar yolu bile açamadılar zor bela açıldı epidural yapılsın demiş doktor gelmeden ama anastezi doktoru gelmedi epidural zamanı kaçtı ben çıldırdım tabi sezeryan diye bağırıyorum doktor geldi baktı açıklık 9 cm olmuş hemen doğumhaneye aldılar ama bilincim gidip gidip geliyor hala epidural diyorum kendimin farkında olmadan büyük tuvalet hissinden dolayı ıkındım gözlerimi açtığımda odadaydım meğer bebek tam çıkarken bayılmışım hafif narkoz vermişler kendimi kirletince vakumla çekmişler bebeği benimde 4 dikişim olmuş bebEğide narkozdan etkilenince kontrol altına aldılar gözümü açtım annemler perişen gözler yaşlı ben sarhoş gibiyim yavaştan kendime geldim çok hafif ağrım vardı 1 saat sonra bebeğim geldi çok şükür problem yok 2985 gram 49 cm doğdu güzel kızım sonrası çok güzel ama kabus gibiydi o anlar ortalığı yıktın diyor eşim ana olmak zormuş gerçekten Allah’ım isteyen herkese nasip etsin inşallah tek problem sütüm tam inmedi oda iner inşallah ☺️ Uzun oldu kusura bakmayın sorular varsa alırım