Leylaminannesi benim kızım 1 yaşında biz yaşına kadar bebek arabsı pusetıyle kullandık ustune arabamız oldugu için yemege vs gıderken bebek arabsı almak yerıne sadece puseti aldık komşuya ınerken pusetle indim içinde rahat yattı vs bence gerekli okadar agırdada degıl taşınmayacak kadar ben kendım taşıyordum zaten yaşjnda. Sonra diğer buyuk oturma gerine geçiyosun. Ama hastaneden cıkarken bile gerekli