fatmaozdemir1 Mom-2 Canım ben dün test verdim bugün öğrendim pozitifim Çarşambadan beri tat ve koku alamıyorum ilaç veremiyorlar maalesef onun dışında iyiyim bir an önce tat ve koku almak istiyorum 25 haftalığım
Ozlemm37 Mom-2 Karantinamın 9. Günü tat koku az az gelmeye başladı, başka belirttim yoktu ama pozitif olduktan 2 gün sonra lekelenmem başladı progestan içiyorum hala bitmedi lekelenme
Ayca28 Mom-2 ben iyileşeli 3ay olucak tat 12.günde geri geldi koku tam anlamıyla daha yeni geri geldi sayılır Yüce Rabbim şifa versin kimseye yaşatmasın bu illeti
Mom-2 Oznur1_23 açıkçası test yaptırmadım bir rahatsızlığım yok sadece tat ve koku alamıyorum hamilelere de ilaç verilmiyor dediler bende yaptırmadım
Mom-2 fatmaozdemir1 çok geçmiş olsun kuzum Rabbim şifanı versin bende aynı şekilde tat koku alamıyorum bir an önce almak istiyorum 21 haftalgım bende tekrar test ne zaman vereceksin
Ozlemm37 Mom-2 Benimde sadece tat ve koku kaybıydı yinede test yaptırmalısın, kimseyle görüşme yaptırmayacaksanda
Oznur1_23 Mom-2 belki siz hafif atlatıyor olabilirsiniz ama yinede en azından pozitif olduğunu bilirsin canım çevrendekileri tehlikeye atmamış olursun