Ozge0634 htck38 benim rahmim ters 24 haftalık hamileyim bi sıkıntı yaşamadım zaten gebelikte bi sıkıntı olmayacağını söyledi doktor
Cheerfulmom htck38 Benim kayınvalidemin de tersmiş ama normal bir gebelik geçirmiş. Sadece normal doğum yapamıyormuş.
KezibanUan htck38 arkadaşımın rahmi ters hatta kazayla hamile kaldı ilk gebeliğinde şimdi tekrar hamile sorun yaşamadı hiç 🌼
htck38 Ozge0634oo masallh 🧿 evet bana da aynısını söyledi ama yine de tedirginim umarım doğumda sıkıntı yaşamayız Ozge0634
htck38 Cheerfulmom aynı durum benim kayınvalidem de de varmış 5 çocuğu var hepsini de normal doğurmuş canim. Yapıdan yapıya değişiyor galiba
KezibanUan gamzelinaz yok sezeryan oldu çatı muayenesinde çatısına dar dediler bide astımı var riske atmadı doktoru
Cheerfulmom htck38 Galiba. Kayınvalideme o zaman normal doğum yapamazsın demişler oda sezaryen olmuş. Ama gayet memnun iyiki normal doğurmamışım diyor yapamazdı da zaten 😅