İlk 7-8 gün hiçbir belirtim yoktu. Ağrı sızı olmaması beni sevindiriyordu çünkü adetim çok ağrılı geçtiği için sanki ağrım olursa adet alacağım gibi düşündüm hep. Sonraki günlerde bildiğin adet sancısı çektim. Hem karnım hem belim çok ağrıdı. Test yaptırmak istemedim çünkü sonuç bana göre belliydi ağrım varsa adet vardı. Ağrılarım ile 12. günde teste gittim. Sonuç pozitifti. 9 yıldan sonra bir mucize olmuştu 😇