Balkuzu01 Doktor gittiğimde 35+1 dim 15 gün sonra gel dedi Bende 36+3 de gideceğim. Normalde çatı muayenesini 37 de yapıyormuş Bana yapar mi yoksa 37 yi bekler mi sizce?
merve0128 Balkuzu01 sana yapar mı bilemiyorum doktoruna bağlı ama çatı muayenesi doğumu tetikleyebiliyor o yüzden doktorunla konuşman daha iyi olur senin için
Balkuzu01 ecembugra53 37 de yapılır demişti.bana 15 gün sonra gel dedi bende 36 da gidecem yani bilmiyorum yapar mi yapmaz mi
ecembugra53 Balkuzu01 canım bazı doktorlar yapıyor benşm doktorum 39 yapıyor canım 3 farklı doktura gittim 3 de ayni dedi erken yapmıyoruz bekliyoruz rahim kasılmaları sıklaşmadınız bekliyoruz dedi erken yapılmasını tavsiye etmiyorum dedi doktorum
HilalG Balkuzu01 4 gün sonra doğum yaptım ama suyu azaldığı içindi sezaryenle rahim de hiç de açılma yoktu 🙄
SSenas Ben 36+5de çatı muayenesi oldum kendinizi hiç kasmazsanız acımıyor kötü bir his ama hemen bakılıyor