Merhaba güzel anne ve anne adayları 🌸
Sizlere bişey danışmak istiyorum SATa göre yani 8 eylül 6+4 haftayım bugün. Ama ultrasona göre 6+1 çıktı yine. Geçen gittiğimde de 3 gün öncesiydi. Şimdi ben hangi tarihi baz almalıyım. Bide 3 gün öncesi gelmesi bir gerilik belirtisi olabilir mi.? İlk gebeliğim o yüzden hiçbir bilgim yok şimdiden teşekkürler 🌸 ♥️