https://imgyukle.com/i/IYop58
https://imgyukle.com/i/IYoiqh
Merhaba güzel anneler ve güzel anne adayları ☺️ Happy Kids e geçtim ben ama burayı bırakamadım, 3 ay oldu doğum yapalı ama şimdi anlatayım doğumumu, alerji oldum her yerim kıpkırmızı şişti, resmen ağlıyordum, uyku falan kalmamıştı, doktorum burda değildi, başka bir doktora gitmek zorunda kaldım, kortizon iğne vuralım dedi, bebeğe zarar verir düşüncesiyle yaptırmadan çıktım. 2 gün sonra kendi doktoruma gittim ağlayarak, gerçekten çok dayanılmaz bir acıydı. Doktorum bu şekilde hamileliğini sürdüremezsin ister şimdi ister yarın alalım bebeği, doğum yapar yapmaz geçecek kaşıntın dedi, kilosu 3500 e yakındı, bi problem olmaz, sağlığı da iyi dedi, ertesi gün olmayı kabul ettim ama gerçekten insan korkuyor anlatılanlardan. Ertesi gün gittim hastaneye yatışım yapıldı 37+ 1 de , ameliyathaneye ağlayarak girdim çünkü çok korkuyordum. Anestezi uzmanı belden 2 sefer denedi uyuşturamadı, yatırarak 3. kez de uyuşturabildi, korktuğum gibi birşey değilmiş. Direk uyuştum zaten. Doktorum başladı sonra, her anını anlatarak yaptı ☺️ Ve 21.07.20 saat 12.12 de bebeğimin ağlama sesini duydum. Çok çok güzel bir duyguymuş, 3250 doğdu. hemen üstünü giydirdiler yanıma getirdiler, fotoğrafta var o an 🥰 sonra odaya çıkardılar, bebeğim eşimin kucağında, eşim ağlıyor, o an çok güzeldi onları o şekilde görmek 🥰🥰 doktorumun dediği gibi kaşıntım odaya gittiğimde geçmişti mucize gibi resmen ☺️ Biraz zaman geçti karnıma bastırdılar o da korkulacak gibi değil. ilk yürüme evet biraz zorladı, ama o gece hiç durmadan yürüdüm, yatarken kalkarken 10 gün zorladı. Ama korkulacak birşey değilmiş içinde korkusu olanlar hiç korkmayın, doktorunuza güvenin yeter ki.. Minik tospikim şimdi 3 aylık oldu teyzeleri 🥰🥰 hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin Allah