Elif26a Evet aynı şeyleri yaşadım hamilelik bedensel olarak değil ama ruhsal olarak beni çok zorladı hala zorlamaya devam ediyor. Ailem ilk yanıma gelip gittiğinde 3 gün ağladım aralıksız o kadar kimsesiz hissetmiştim ki. Allah bebeklerimize sağlık versin sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah çektiğimiz sıkıntılar son bulsun bir an önce en büyük isteğim bu. 3 ayımız kaldı doğuma bir an önce oğluma kavuşmayı diliyorum o gelince her şey çok daha güzel olucak inanıyorum. Siz de hep gelecekteki güzel günleri düşünüp İçinizi ferahlatmaya çalışın.