_xnazli Merhaba güzel anne adayları🥰 10+5günlük hamileyim ve doktor kalp atışlarına göre kız dedi daha önce yaşadınız mı böyle bir şey merak ettim
Gigy _xnazli ilk kez duydum 🤭aynıyız bu arada şimdi doktordan geldim benim doktor pek temkinli zaten 1 aya anca öğrenirim cinsiyeti ben 🙈🤪🤪