39+1 günlük hamile iken 21.10.2020 Çarşamba günü gittiğim kontrolde vajinal muayene sonrası kanamam oluştu ve doktorlar yatışımı yaptılar. Gözlem altında tutacaklarını, kanama durmazsa acil sezaryen olacağım söylendi. Ne bebekte ne de bende bir sıkıntı görülmedi çok şükür ve kanamam da durdu. Tüm gece gözlem altındaydım bu arada 3 cm açılmam vardı akşam. Sonrasında 22.10.2020 de Perşembe günü sabaha karşı 5 gibi sancılarım da gelmeye başladı tabi bu sırada birkaç saat öncesinde de suyum da gelmişti. Çok fazla sancım ve ağrım vardı sabah 7 civarında. Ancak açıklığım çok olmadığı için 1-2 saate ancak doğum olur dedi ebe. Saat 8 civarı kontrole gelen doktor tam açılmam olduğunu söyleyince hemen doğumla ilgili hazırlıklara başladılar ama benim minik kuşum biraz geride olduğu için açılmam olmasına rağmen biraz uzun sürdü doğum süreci. Küçük bir kesikle bebeğimi sabah 8.55 de kucağıma aldım çok şükür. Biraz solunum sıkıntısı var dediler ve 2 saat kadar küvözde gözlem altında tuttular ama sonra getirdiler yanıma çok şükür. Şu an ikimizde sağlıklı ve evdeyiz. Hastaneye gelecek olursak, kendi odamda yattım muayene oldum doğum yaptım. Ardından akşam üst kata servise çıkardılar, acil bir doğum gelirse diye oda boşalması açısından. Odalar tek kişilik büyük ve güzel donanımlı. Sadece kadın refakatçiye izin veriliyor, ziyaretçi yok. Doğumdan sonra eşim bir 10 dk falan geldi yanımıza. Onun dışında da doktorundan, hemşiresine, ebesine, temizlik görevlilerine kadar hepsinden çok memnun kaldım. Hiçbir sıkıntı, azarlama, ilgisizlik, alakasızlık yaşamadım. Ben memnunum tavsiye ediyorum ama başka zaman başka kişiler nasıl olur bilemiyorum. Sorularınız olursa da cevaplayabilirim.