izel59 Kızlar merhaba 😍 6 Kasım için sezeryan tarihimizi aldık, var mı bizim gibi kasımda kavuşmayı bekleyenler 🥰
eayd1n izel59 Geçen hafta 36+2 de gittiğimizde bize de 6 Kasım olabilir dedi☺️ Ama kesin tarihi önümüzdeki hafta gittiğimizde netleştiricez.
busravolkan Bizde 38+1’iz şuan, doğum tarihimiz uygulamada 6 Kasım’ı gösteriyor. Bekliyorum bakalım ne zaman gelecek. Allah kolaylıkla kucaklarımıza almayı kavuşmayı nasip eder inşallah 🙏🏻🥰
izel59 busravolkan Amin canım Allah hepimize hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin minik yavrularımızı inşallah 🙏
Edizinannesii Ygt zorunlu sezaryen mi olacak acaba ? Bende 34. haftadayım kasımın 10nunda çatı muayenem var bebek gelişiminden dolayı sezaryen ihtimali de var.
Ruveydaasker Ygt bende sızınle aynıyım doktorum ne dıcek bilmiyorum ama sancılarım cok oldu dun serumlarla durduruldun ıns bekleriz ozmna kdr
busra4259 Bizde 35+4 üz. Normalde 24 kasım gözüküyor ama sezeryan olacağımız için Cuma günü günümüz belli olacak 🙏🏻
izel59 demet1e evet bana da bugünden beri zaman hiç geçmiyor 6 Kasım şuan netleşti ya duyduğumdan beri sanki kalbim pır pır yerinden çıkacak ya 🥰
Dumannn yigitalpinannesi40 ahh keske bende 18 kasımda kavuşsam çocuğuma dogumgunumde. 24 kasım görünüyor tabı zamanında doğarsa
theAna Unlukacar ahahahah Allah analı babalı büyütsün maşallah 🌼 ben de her an gelebilir diye bekliyorum gününde geleceğine inancım yok pek 😅
Ygt Unlukacar benimde kasimin 15snden sonra dedi doktor ama.dun gittigimde nst dee sanci cikti.biraz ilac kullaniyotum.simdi
Unlukacar theAna Amin canım darısı başına inşallah ama vaktinde gelsin ben erken gelince çok tedirgin oldum ama çok şükür sağlığımız yerinde 😍
DerinAy theAna aynı ben de, son tarih 24kasım ama 29ekimde babasının doğum gününde gelecek gibi bi his var içimde🙄😂
Ygt Unlukacar kuyruk sokumumun olduğu yer agriyo karnim sertlesiyodu ara ara ilac verdi simdi cok ayaga kalkmiyorum kilosu su an icin iyi ama nstde cikinca sanci ben hissetmiyodm sizin icin cok sevindm.sağlikla buyutun bebisinizi bizlerdee hayirlisiyla sağlikla kucağimiza alalim allahin izniyle🤲💕