Arkadaslar artk son haftalarmdaym 37+6 oldum karnm bazen oyle sertlesiyorki hele dışarda yuruyse ciktigimda filan bebek oyle direniyor ki anlatamm cok canm yanyor artk rahimde baski oluyor doktor dogum pozisyonu almis bebek dedi bu durumu yasyan var mı. Acaba dogum yaklaştı icin mi böyle oluyir tecrubeli annelr soyleyin doğum yakın mi 😊🤰🤱