bebegim_28 Ftmal 37 haftalık hamileyim varsak şifa hastanesi 2.500 tl tekli oda istersen 250 tl ek para ödüyorsun bize 2.750 ye gelicek yani
Ftmal Pinkyellow acaba mennuniyet durumu nedir hastaneden çok tedirginim ister istemez ve hangi doktoru önerirsiniz
Pinkyellow Ftmal ben hastanedende doktorumdan asirii derecede memnunum 100 doğum yapsam 100undede aynı doktoru secerdimm☺️☺️doktorum mine Erdoğan yılmaz ❤️
Srpbcn Ftmal vitale hastanesi normal 2400 sezeryan 3000 tl epidural +250tl geçen hafta cuma günü doğum yaptım
KezibanUan Pinkyellow İnanın bilmiyorum ama Girer girmez yine yaparlar yanınızda kalacak kisiyede yapıyorlar mis
Srpbcn Funda007 dahil epidural farklı bisey almanıza gerek bile yok eğer vitaleye giderseniz murat beye gitmenizi tavsiye ederim çok ilgili bi doktor sezeryan konusunda da eli çok hafif aynı gün içinde kalktim hemen