Bademm2508 İki test,üçlü test ve dörtlü test bunların 3 de hamilelikte yapılması gerekir mi.? Yanı en önemlisi detaylısı hangisi ise onu yapmak mı lazım.?
Aloneanqel Bademm2508 canım doktorun 2. Yi yapalım der. Tamam dersen yaptırırsın. Bir sıkıntı çıkmazsa yani risk çıkmazsa 3.-4. testleri istemez. Ama risk çıkarsa 3. isteyebilir ya da amniyon sıvısı almayı isteyebilir
gizemdogan Bademm2508 Yaptırmam istedim. Ben kendi doktoruma sordum 3 Lü testte aynıysa sadece onu yaptırsam diye, en net sonucu ikili de alırız ama yaptırmak istemezseniz yapmayalım dedi. Zorunlu tutmuyor doktorlar. 2 Li temizse diğerlerini istemiyorlar zaten 🙏🏻
NeslihannK Bademm2508 kuzum bence en onemlisi 2li test ve detayli ultrasyon. Mutlaka ama mutlaka yaptir
Burcinisp88 Bademm2508 ben hiç birini yaptırmadım. Onun yerine nifty testi yaptırdım tek tek uğrasmayayım diye. Ama detaylıya girdim yinede. Hem bebişi uzun uzun görmüş olduk 😀
Dyguklc Bademm2508 ama 3 lu taramada beyinde bi sorun var mi diye de bakiyolar eger imkaniniz varsa neden baktirmasayasiniz ki sonuçta bebege zarari olan seyler degil en azindan bi nebze iciniz rahat olur