Sevgili anne adayları.. 5 gün önce epidural sezeryanla doğum yaptım. Çok korkuyordum ama korktuğum gibi olmadı.. hikayemi kısaca anlatayım size.. korka korka endişeli bi şekilde girdim ameliyata. Epidural olacağım için beni önce oturttular sonra karnıma doğru iyice eğdiler hemşire omuzlarından tuttu kıpırdamamak için.. belime solüsyon sürüp iğneyi vurdu. Saç teli kalındığında bir iğne hiç canınızı yakmıyor.. damar yolu açılırken daha çok acıyor. 😂 sonra anestezi uzmanı katateri taktı zaten uyuşunca hissedemiyorsunuz. Vücudunuzda bir soğukluk hissediyorsunuz önce sonra karıncalanma ve uyuşuyorsunuz.. sondayı takıyorlar ve cımbız vari bi aletle bacaklarınızı test ediyorlar uyuştumu diye.. siz daha test edildiğini sanarken 5 dk sonra mucizevi bir ağlama sesi😂 ne acı duyuyorsunuz ne de birşey hissediyorsunuz.. korkmayın.. bebek çıkınca sizi dikmeye başlıyorlar ve hop odanıza. 4 saatte bir ağrı kesici verdikleri icin caniniz cok yanmiyor derinden bir adet sancisi gibi hissediyorsunuz ki o da dayanılmayacak birşey değil. İlk ayağa kalkmaya gelince sakın korkmayın aşırı bir acı olmuyor.. sonrası bol bol yürüyüş.. ben ilk gün çok yürüdüm ikinci gün baya rahat yürüyordum.. kısaca dedim ama baya uzadı kusura bakmayın. Bende çok.korkuyordum benim gibi korkan varsa kendi kendinizin psikolojinizi bozmayın benim gibi😁 rabbim herkesin evladını sağlıkla.kucagina almayı nasip.etsin..