33 haftalık hamileyim iki üç gündür az az arada grlrn ağrılarım var sık olmadan ama bugün daha sık vr daha şiddetli ağrılarım var sadece karnım ağeıyor ama karnımın heryeri ağrıyor amaca doğummu lütfen bilgi fikir akıl verin daha lüçük endişeliyim yaşamaz diye erkek