16Hatice Sevgili annelerimiz ya da anne adaylarımız 12 haftalık gebeyim inanılmaz saçlarım dökülüyor kan testi yaptırdım fakat sonuç daha çıkmadı. Dökülmeyi engellemek için önerilerinizi bekliyorum 🙏😊
Yenianneadayi2208 16Hatice zannediyorsam hormonsal bir durum.Ben ekstra bişey yapmamıştım doktorum da normal olduğunu söylemişti zaten.Bir süre sonra kesilmişti saç dökülmem.Asıl dökülmeyi doğum sonrası yaşadım 🙄
ecembugra53 16Hatice hormonsal kaynaklı dökülüyor canım sona durur Doğumdan sonra sac dökülmedi genellikle olıyor
Byzaoz 16Hatice benimde tam tersi oldu normalde dökülür sacim hamile kaldiktan sonra durdu dokulme. Sanirim vitaminler sayesinde 💕
prensmusta 16Hatice o haftalarda dökülüyor bence,benimde çok dökülmüştü,şimdi 30haftalığız ve dökülme tamamen durdu,ama doğurunca tekrar dökülecekmiş,artık hormonların işi bu ne yaparsak yapalım olan olucak bence,elimizde değil🙄
16Hatice Byzaoz bana sadece folik asit verdi doktorum henüz gitmedim haftaya gideceğim bakalım ne diyecek