Beta HCG benim hemen düşmedi dış gebelikte çok bekledik canım 13 binlerdeydi ,ve kesenin yeri iç kanam olan bir yerdeydi,erken fark ettiler Allah’tan ve yerleşim yeri sıkıntılıydı ameliyata da alamadılar hep alttan baktılar ,iğne yaptılar evde düşürdüm 😔ama dış gebelik olsa söylerdi sanıyorum ya da tam emin olmak istiyordur,Allah’ım yardım etsin 🙏