Lavinya07 Unlukacar normal doğum mu yaptınız peki? Bir de su bitince sıkıntı oluyormus sanırım normal doğum için
Bahartrn61 Lavinya07 bende 13 gün önce doğum yaptım sabah suyum geldi uyurken bi anda boşanıyo akıntı gibi az değil ve devamı geliyo sürekli