Aysnr0507 Kanala girdikten sonra hareketlerde azalma oldu mu? Ayrıca hareketleri nerede hissediyorsunuz? İki gündür hareketleri baya azaldı acaba kanala girmiş olabilir mi? 39+2yiz inşallah kanala girmiştir haftaiçi gideceğim doktora burdan bir sorayım dedim
mom101 Aysnr0507 30 haftadan bu yana bebeğim kanalda şimdi 39+0 haftalığım hıçkırıklarını kendini toplamasını ve eli yada ayağı bilmiyorum ama ya sağ ya sol tarafımda vuruyor onu hiss ediyorum
alindas Aysnr0507 bende yarın 29 hafta oluyorum. Bebeğim doğum pozisyonu almış ama kanalda mı bilmiyorum. Sadece karnım patlicak gibi oluyor her gece öyle bir geriniyor ki ortadan ikiye ayrılcak diye korkuyorum. Hıçkırıkları tam kasığımda zaten. Bide kasık ağrılarım var özellikle yürüyüş yaparken. Sizin yazdıklarınızı okuyunca acaba bu haftalarda kanala girmiş olabilir mi diye bi düşündüm. Olabilir mi sizce?
Aysnr0507 mom101 toplanmalar nerde oluyor benim tam göğsümün altında çok sertleşiyor ama kafası mı poposu mu bilemiyorum
mom101 Sadeceduygu bende 27 haftamda dönmüştü çok sancım olmuştu hıçkırarak dönmüştü saat akrebi istikametinde anlamıştım yani ve yine 29-30 haftalarda kanala girmişti yine çok sancım olmuştu ve bebeğin hıçkırıklarını artık kasıklarımda hiss ediyordum o zaman anlamıştım
Aysnr0507 alindas kanala girmesi de aslında hemen Doğumun başlayacağı anlamına gelmiyormuş ama yine de sizin haftanız baya erken bende tam olarak bilemiyorum açıkçası. İnşallah zamanında sağlıkla alırsınız kucağınıza🤲🏻 Benim 5 gün sonra 40 haftam bitmiş oluyor o yüzden artık gelsin istiyorum
alindas Aysnr0507 maşallaah size ben o zamanlar gelir mi inanamıyorum şuan😁 Çok erken evet ama olur mu bilmiyorum ya ilk gebelik olunca çok bilgisiz kaldım googledan bakayım bari😁 Allahım bebeğinizi en yakın zamanda kucağınıza sağlıklı bi şekilde almayı nasip etsin😍
Aysnr0507 alindas gelir gelir inşallah bende gelmez diyordum ama geliyor tabi son haftalar geçmiyor o ayrı 😂 amin inşallah hepimiz hayırla sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🤲🏻❤️