Kızlar 39 haftalığım son iki gündür kaburgalarımda inanılmaz ağrı var nefesim kesiliyor nerdeyse yan batınca batıyor düz yatınca nefes alamıyorum doktoruma yazdım ama görmedi sizce normal mi böyle olan varmı. Bebeğin pozisyonu kafası aşağıda doğum kanalında yani normal doğum istiyorum bekliyorum o yüzden de