16 ekim cuma günü akşam 7 de hafif hafif kasılmalarım ağrılarım başladı bildiğiniz adet sancısı zaten şansıma sular kesilmişti duş alamıyordum akşam 11 e kadar bekledim su gelince sıcak bi duş aldım ve nişanımın geldiğini gördüm ilk olduğundan tecrübesizlikten tabii endişelendim çünkü 41 haftalık olmuştum sat a göre de 42 bitmişti çantam herşeyim hazırdı annem ve eşimle birlikte hastaneye gittik çatı muayenesi yapıldı 1 cm açıklık olduğunu fakat miyadının dolduğunu artık doğurmam gerektiğini söylediler ister istemez endişeleniyor insan. Serum takıldı kayıtlar yatış işlemleri derken doğumhane katına geçtim gece 2 olmuştu bile tekrar muanelerim yapıltı ve 4 de tekrar serum başlatıldı ara sıra kontrol ediliyordu açıklık zaten hep nst bağlı kalıyorsunuz sabah 8 de başladı suni sancı verilmeye o zaman anladım anamın değerini 🥺 tek istediğin sağlıkla gelsin ama hemencecik gelsin istiorsun etkilenin die değil ama çok zordu o sancılar akşam 7:30 oldu o saate kadar iğnelerle serumlarla kat kat yükseltilerek suni veriliyordu en zoru da nst de uzanarak o sancıları karşılamak açılmam tamdı ama kalp sorunum olduğundan doktorların istediği şekilde ıkınamıordum bebeğin kafasının şişmeye başladığını artık doğurmam gerektiğini aksi taktirde hayati tehlikenin olacağını söylediler ama ben bi türlü ıkınmayı başaramıyordum yalvarıordum dualar ediyordum çok zorlanıyordum kendimden geçiyordum. Son kez muayene odasına götürüldüm ve artık bekleyemeyiz kordon dolanmış dediler doğumhaneye götürdüler çatala yattım ve bildiğim tüm duaları ediyordum karnıma bastırmaya başladılar sancılarım tavan yaptıkça bende olduğunca ıkınıyordum tekrar tekrar ve tekrar artık yeter dediğim anda dur derin nefes al dediler ve birden bişiyin pat die patladığını ama rahatladığımı hissettim ( yırtılmaymış ama ben rahatladım😉 ) sonra ve en güzeli melek kızım çıkıverdi çok sayıda dikişim oldu yırtılmam çoktu kendimi zaptedemiyordum çok fazla kanamam olmuştu bütün vucüdüm kaskatı kesildi serumlar kan ilaçları art Arda veriliyordu ateşim düşmüyordu fazla kan kaybından neyse rabbiminde yardımıyla onları da atlattım ve miniğimi kucağıma getirdiler annemi ve eşimi de çağırdılar zordu ama artık meleğim yanımdaydı mis kokuyordu cennet cennettttt🥰 ve şimdi çok şükür evimizde mutlu mesutuz göbiş bağımız bile düştü💗🙈 sizlere de boool dua ediyorum tek avazda kurtulun inşallah anne olmak bambaşka 💗💗💗♥️♥️♥️