Ben şuan sekiz aylık hamileyim bendede panik atak var sekiz aya kadar anca dayandım piskiyatri ve kadın dogumcu ilaca başlattı şuan içiyorum ama bebeğe bisey olur korkusuda var doktorlar bisey olmaz desede içim rahat deyil ama içmesem ne kendime ne bebeğe bakabilecek durumda olmam