Cansell35 24 hafta 4 günlük olduk dün doktora gittiğimde doktorum rahimde kasılmalar olduğunu ve bu yüzden erken doğum riskim olduğunu söyledi. Nidicard a başladı aranızda kullanan etkisini gören var mı hanımlar??
Astadavistabeybi Cansell35 ben günde 4 kere alıyorum inanılmaz baş dönmesi sersemlik yapıyor ama bir süre mecburuz 29.haftam bitmek üzere ve evde yatışa devam
GaMzeshn Cansell35 Yok yatacaksın demedi normal evdeki rutin işlere devam ettim hep sadece sıkıntıyı üzülmeyi yasakladı. Çünkü üzülmekten sancım başlamış ve açılmam olmuştu