Kızlar merhaba sat ‘ a göre 6+1 hamileyim
ancak bugün ultrasona girdiğimde doktor 5+4 olduğunu söyledi kesem ince uzun görünüyordu haftaya tekrar gideceğim kesesi ince uzun olup sonraki ultrasonlarda normale dönen ya da bu şekilde doğum yapan var mı ?